„Choć ma 600 lat, rozwija się jak kwiat” czyli przedszkolne pomysły na promocję

  1. Strona główna
  2. /
  3. Aktualności
  4. /
  5. „Choć ma 600 lat,...

Agencje kreatywne za wymyślenie hasła promocyjnego kasują sowite wynagrodzenie, łomżyńskie przedszkolaki puściły wodze fantazji i kilkanaście aforyzmów, chwalących uroki Łomży stworzyły podczas zajęć. I chociaż przedszkolne kreacje trudno porównać do efektów pracy marketingowców, hasła ułożone w Przedszkolu Publicznym nr 14 bawią i umiejętnie podkreślają zalety mieszkania w naszym mieście.

 

„W sześćsetlecie o nas głośno, więc tu przyjedź- tak po prostu. Zobacz Narew, bulwary i wspaniały rynek stary”. „Łomża sześćset latek ma- wiwatujmy i świętujmy jak się da!”- to tylko próbka twórczości kreatywnych przedszkolaków z „Czternastki”.

– W hasłach widać oczywiście inspirację wychowawców, ale wiele pracy wykonały nasze maluchy dobierając rymy i skojarzenia związane z Łomżą- przyznaje Grażyna Kowalewska, dyrektor Przedszkola Publicznego nr 14.

Wśród prezentowanych, są też hasła edukacyjne, jak: „Moje miasto Łomżą zwane, przez księcia Janusza wybrane by mu nadać miejskie prawa- by o Łomży rosła sława” i takie, które przypominają o walorach nadnarwiańskiego krajobrazu.

Ze wszystkimi można się zapoznać na jubileuszowej wystawie, zorganizowanej w przedszkolu przy ul. Kołłątaja 8.